Comandați un apel

Condiții de returnare a mărfurilor

Informațiile specificate în această secțiune reprezintă un scurt ghid. Informații mai detaliate pot fi găsite în secțiunea 7 "Procedura de returnare și schimb de bunuri" din oferta publică.
Internet-shop-ul nostru WOOLTA.MD (OLTA&Co SRL) acționează în conformitate cu Legea Republicii Moldova ¹105-XV din 13.03.2003 "Cu privire la protecția drepturilor consumatorilor" și prin prezenta vă informează cu privire la condițiile, termenii și adresa de returnare a bunurilor achiziționate de la noi:

Termenul de returnare a bunurilor de calitate corespunzătoare este de 14 (paisprezece) zile calendaristice de la momentul primirii bunurilor.
Bunurile pot fi returnate la dorința unui cumpărător, precum și în legătură cu erorile comise de vânzător (OLTA & Co LLC).
Bunurile pot fi returnate la cererea Cumpărătorului dacă
- Cumpărătorul descoperă deteriorarea ambalajului, lovituri și alte daune. În acest caz, Cumpărătorul este obligat să nu accepte coletul și să solicite personalului de livrare să emită un Certificat de returnare și să trimită comanda la adresa de returnare. Cumpărătorul trebuie să notifice magazinul online prin telefon și/sau e-mail info@woolta.md cu privire la încălcarea integrității pachetului sau la alte daune și la intenția de a returna bunurile. Returnarea este posibilă numai după primirea unui aviz de livrare din partea companiei de transport.
- Cumpărătorul descoperă un defect de fabrică după deschiderea pachetului. Cumpărătorul poate returna bunurile prin poștă. Pentru a face acest lucru, vă rugăm să ne contactați prin telefon, prin e-mail: info@woolta.md.


Returnarea bunurilor în caz de defecțiuni pe Internet-shop WOOLTA.MD (SRL "OLTA & Co."). Bunurile pot fi returnate în următoarele cazuri:

- Configurația comenzii în ceea ce privește culoarea, declarată în profilul personal al Cumpărătorului, nu corespunde cu culoarea trimisă de Vânzător.
- Cantitatea comenzii, indicată în aplicația meaAlpari, nu corespunde cu cantitatea trimisă de către vânzător.
- Există defecte/defecte (un defect/defect este considerat a fi cel puțin 5 noduri la 100 de metri de fir).
În cazul unei comenzi incorecte sau defecte, costurile de returnare vor fi suportate de către vânzător. Rambursările către cumpărător se vor face în termen de 5-7 zile lucrătoare de la data primirii returnării bunurilor de către vânzător.
Trebuie să rețineți că bunurile sunt acceptate înapoi numai dacă sunt nefolosite și complete, cu toate ambalajele și autocolantele.

Returnarea produsului
Bunurile pot fi returnate numai prin trimiterea prin serviciul poștal. Cumpărătorul plătește singur cheltuielile de expediere.

Adresa de returnare:

OLTA & Co LLC, MD-2009, strada Vasile Alexandri, Republica Moldova, 47.

Atunci când trimiteți un colet la oficiul poștal, este obligatoriu să faceți un inventar al obiectelor trimise. În lipsa inventarului obiectelor, nu se vor accepta cereri de despăgubire privind conținutul acestora.


Cumpărătorul poate refuza returnarea coletului din următoarele motive:


1. Integritatea ambalajului poștal este ruptă (utilizați numai ambalajul poștal original, evitați banda adezivă (cu excepția celei poștale) și alte materiale);
2. plata taxei poștale în numerar la livrare

Rambursare în numerar
Rambursările către cumpărător se efectuează la primirea cererii de rambursare a cumpărătorului prin mijloacele prin care au fost plătite bunurile:
1. prin transfer bancar în cont;
2. La cardul bancar. Rambursarea se face numai pe cardul bancar sau în contul din care s-a efectuat plata.
Pentru o rambursare reușită și în timp util în contul cumpărătorului, cumpărătorul va trimite un e-mail la info@woolta.md cu subiectul "Rambursare" și va furniza următoarele informații:
1. Contul curent al cumpărătorului
BIK-ul sucursalei băncii unde este deschis contul
3. Cont corespondent
4. Numele titularului de cont
Transferul de fonduri către Cumpărător se efectuează în termen de 10 (zece) zile lucrătoare de la data primirii cererii de returnare a fondurilor de către Cumpărător, dar nu înainte de returnarea bunurilor către Vânzător (a se vedea punctul 5. Condiții de returnare a bunurilor). Termenul de creditare a fondurilor în contul curent al Clientului depinde de reglementările interne ale băncii destinatare.