Comandați un apel

Oferta publică

OFERTĂ PUBLICĂ

PREAMBUL

Acest document este o ofertă publică în conformitate cu articolul 681 din Codul civil al Republicii Moldova și Legea nr. 284 "Cu privire la comerțul electronic". Prezenta ofertă conține condițiile de încheiere a contractului de vânzare-cumpărare a bunurilor


1. TERMENI ȘI DEFINIȚII

1.1. Oferta publică - oferta adresată unui număr nedeterminat de persoane, care conține toate elementele esențiale ale viitorului contract și exprimă voința ofertantului de a fi obligat de acesta ca urmare a acceptării ofertei.
1.2 Vînzător - "OLTA & Co" SRL (cod fiscal 100360087634, MD-2009, strada Vasile Alexandri 47, Chișinău, Republica Moldova, Tel. +37 368 638 638 638, e-mail - info@woolta.md)
1.3 Cumpărător - orice persoană (cetățean, întreprinzător individual sau persoană juridică), care a acceptat prezenta Ofertă Publică în termenii și condițiile prezentei Oferte.
1.4. Magazin online - magazinul online oficial al Vânzătorului WOOLTA.MD, situat pe Internet la adresa http://www.woolta.md/ (denumit în continuare Magazin).
1.5. Bunuri - produse și servicii, ale căror informații pot fi găsite pe site-ul http://www.woolta.md/.
1.6 Comandă - o cerere electronică completată corespunzător și în mod corespunzător a Cumpărătorului pentru achiziționarea și livrarea de Bunuri din gama Magazinului Online în termenii și condițiile prezentei Oferte.
1.7. Regulile de vânzare reprezintă un set de reguli pentru vânzarea de bunuri în magazinul online, pe care Cumpărătorul le poate citi pe site-ul web al Vânzătorului, în secțiunea de ajutor.
1.8. Prețul Bunurilor este prețul stabilit în mod unilateral și incontestabil de către Vânzător și indicat în magazinul online de pe site-ul http://www.woolta.md/.
Prețul mărfurilor este specificat în lei moldovenești și include TVA.
1.9 Forma de plată în cadrul Contractului - prezentul Contract prevede forma de plată sub forma unui avans de 100% (integral) pentru Produsul achiziționat de către Client în Magazinul Online.
1.10. Cabinetul personal este o secțiune accesibilă doar Cumpărătorului autorizat care s-a înregistrat pe Site, unde acesta poate accesa informații sigure despre stadiul comenzii sale.

2. OBIECTUL ACORDULUI


2.1. Vânzătorul se angajează să încheie un contract în conformitate cu prețurile bunurilor și cataloagele de bunuri publicate în magazinul online de pe site-ul web și să organizeze livrarea bunurilor către cumpărător, iar cumpărătorul se angajează să plătească bunurile în termenii și condițiile prezentului contract. Cantitatea și denumirea bunurilor sunt determinate de comanda corectă și corespunzătoare a cumpărătorului, plasată în mod corespunzător în magazinul electronic de pe site-ul web.
2.2 Proprietatea asupra bunurilor se transferă Cumpărătorului în momentul livrării efective a bunurilor către Cumpărător, dar nu înainte de plata prețului integral (plata integrală în avans) al bunurilor către Cumpărător.

3. MOMENTUL ÎNCHEIERII CONTRACTULUI


3.1. Prezentele condiții ale ofertei publice între magazinul de internet WOOLTA.MD, în conformitate cu art. 681 din Codul civil al Republicii Moldova și Legea № 284 cu privire la comerțul electronic, constituie o ofertă adresată oricărei persoane (cetățean, întreprinzător individual sau persoană juridică) care utilizează site-ul WOOLTA.MD, și devin un acord între Cumpărător și Vânzător pentru prestarea serviciilor de achiziție a bunurilor în momentul acceptării lor.
3.2. Efectuarea de către Cumpărător a acțiunilor, menționate în prezenta Ofertă, reprezintă confirmarea de către Cumpărător a consimțământului său de a încheia Contractul în condițiile și în conformitate cu procedura, menționate în prezenta Ofertă.
3.3. Contractul se consideră încheiat în momentul acceptării prezentei Oferte și intră în vigoare în momentul acțiunilor Cumpărătorului, menționate în prezenta Ofertă, ceea ce înseamnă acceptarea necondiționată de către Cumpărător a tuturor condițiilor din prezenta Ofertă, fără excepții, excluderi, termeni sau limitări ale condițiilor de adeziune care nu sunt prevăzute în prezenta Ofertă, respectiv în momentul în care Cumpărătorul comandă Bunurile.
3.4. Prin acceptarea acestei Oferte, Cumpărătorul este de acord că:
- Datele de înregistrare, inclusiv datele cu caracter personal, sunt furnizate de către acesta în mod voluntar;
- Datele de înregistrare, inclusiv datele cu caracter personal, sunt transmise electronic prin intermediul canalelor de comunicare deschise de pe internet;
- Datele de înregistrare, inclusiv datele cu caracter personal, sunt transmise vânzătorului în scopurile specificate în prezenta ofertă și pot fi transmise unor terțe părți, în scopurile specificate în prezenta ofertă;
- Datele de înregistrare, inclusiv datele cu caracter personal, pot fi utilizate de către vânzător pentru a promova produse și servicii prin intermediul contactului direct cu cumpărătorul prin intermediul canalelor de comunicare;
- Datele de înregistrare, inclusiv datele cu caracter personal, pentru a asigura o protecție suplimentară împotriva fraudei, pot fi transferate băncii care efectuează tranzacțiile de plată pentru comenzile plasate la WOOLTA.MD;
- Consimțământul dat de către Cumpărător pentru prelucrarea datelor sale de înregistrare, inclusiv a datelor cu caracter personal, este pe termen nelimitat și poate fi revocat de către Cumpărător sau de către reprezentantul său legal prin depunerea unei cereri scrise către Vânzător.

4. PROCEDURA DE ÎNREGISTRARE ȘI DE COMANDĂ A CUMPĂRĂTORULUI

4.1 Pentru ca Cumpărătorul să poată efectua acțiuni legate de achiziționarea de Bunuri, Cumpărătorul trebuie să se înregistreze pe Site la Magazinul online. Cumpărătorul are dreptul de a se înregistra o singură dată pe site, având astfel un singur cont personal. În acest sens, cumpărătorul este personal responsabil pentru acuratețea, fiabilitatea și corectitudinea datelor furnizate în timpul înregistrării. Vânzătorul nu este responsabil pentru acuratețea, fiabilitatea și corectitudinea datelor furnizate de către cumpărător.
4.2 După finalizarea procedurii de înregistrare în myAlpari, Cumpărătorul primește un nume de utilizator și o parolă, care reprezintă în esență o identificare individuală. Cumpărătorul nu are dreptul de a transfera numele de utilizator și parola către terți. În cazul în care cumpărătorul transferă login-ul și parola către terți, vânzătorul nu este răspunzător pentru eventualele consecințe negative ale acțiunilor efectuate de cumpărător pentru transferul identificării individuale.
4.3. Informațiile personale ale Cumpărătorului conținute în Contul personal al Cumpărătorului vor fi stocate și prelucrate de către Magazinul online în conformitate cu termenii și condițiile din Acordul de utilizare.
4.4. Cumpărătorul are dreptul de a-și șterge contul pe site în orice moment; este imposibilă refacerea contului cumpărătorului.
4.5 După finalizarea procedurii de înregistrare, Cumpărătorul are dreptul de a achiziționa Bunurile din Magazinul online prin plasarea unei Comenzi. În procesul de plasare a comenzii în Magazinul online, Cumpărătorul își dă acordul pentru prelucrarea datelor sale personale în conformitate cu legislația Republicii Moldova privind datele cu caracter personal în vigoare.
4.6. Cumpărătorul va comanda bunurile în conformitate cu secțiunea "Ajutor", punctul "Cum se comandă".

 

5. PREȚUL PRODUSULUI ȘI PROCEDURA DE PLATĂ


5.1. Prețul pentru Bunurile de pe Site este indicat în moneda națională a Republicii Moldova - lei moldovenești.
5.2. Prețul bunurilor include taxa pe valoarea adăugată în proporție de 20 (douăzeci) %, în conformitate cu legislația Republicii Moldova pentru grupa respectivă de bunuri.
5.3 Prețul bunurilor de pe site-ul web este stabilit exclusiv de către vânzător și poate fi modificat unilateral de către vânzător fără acordul cumpărătorului. În același timp, prețul bunurilor nu va fi modificat după finalizarea finală a comenzii și plata integrală a comenzii.
5.4 Dacă Cumpărătorul indică un preț greșit la plasarea comenzii, Vânzătorul este obligat să informeze Cumpărătorul pentru a confirma comanda la prețul corect sau pentru a anula comanda. În cazul în care nu este posibilă contactarea cumpărătorului, comanda va fi anulată. În acest caz, vânzătorul se angajează să restituie banii pentru bunurile plătite în același mod în care au fost plătite.
5.5 Plata în numerar a bunurilor în magazinul online este posibilă prin următoarele metode:
- prin transfer bancar în contul bancar al vânzătorului
- Prin transfer bancar prin carduri bancare în regim online
- Prin transfer bancar prin PayPal.
5.6 Plata prin transfer bancar în contul bancar al Vânzătorului se efectuează la datele specificate în secțiunea Plăți de pe site-ul e-shop. În cazul în care Cumpărătorul este un nerezident al Republicii Moldova, acesta poate utiliza informațiile suplimentare despre băncile corespondente indicate în aceeași secțiune a site-ului web.
5.7 În cazul plății în valută, Cumpărătorul va specifica suplimentar detaliile bancare corespondente într-un e-mail la adresa Vânzătorului, chiar dacă acestea sunt indicate pe Site. Trimiterea prin intermediul unor detalii care nu au fost convenite cu Vânzătorul nu se consideră efectuată, iar rambursarea pentru bunurile plătite va fi suportată în întregime de către Cumpărător.
5.8. Plata online prin transfer bancar cu ajutorul cardurilor bancare se efectuează în conformitate cu Legea Republicii Moldova nr. 114 din 18.05.2012 "Cu privire la serviciile de plată și moneda electronică", cu modificările ulterioare, precum și cu alte acte legislative ale Republicii Moldova.
5.9. Dacă alegeți plata online prin card bancar, veți fi redirecționat automat către pagina de plată securizată a BC "MOLDOVA-AGROINDBANK" S.A., unde veți introduce datele dumneavoastră pentru plată.
Pentru plată se acceptă VISA și MasterCard. Nu există comisioane suplimentare pentru plățile cu cardul. Tranzacția (plata) se efectuează în moneda națională a Republicii Moldova - MDL. Valoarea minimă a tranzacției este de 10 lei. În cazul în care cardul dumneavoastră este asociat unui cont în altă monedă, tranzacția (plata) va fi efectuată la cursul de schimb al băncii emitente.
OLTA & Co SRL (https://woolta.md) nu va salva datele cardului.
Datele pe care le trimiteți sunt complet protejate și nimeni, inclusiv magazinul nostru online, nu poate intra în posesia lor.

5.10. Plata prin transfer bancar utilizând PayPal
5.11. PROCEDURA VA FI PRESCRISĂ DE MAGAZINUL ONLINE DUPĂ CONECTAREA LA SISTEMUL DE PLATĂ ONLINE
5.12. Bunurile sunt considerate plătite de către Cumpărător în momentul primirii banilor în contul Vânzătorului.
5.13. Plata Cumpărătorului va fi confirmată prin trimiterea unui e-mail către Cumpărător de la adresa magazinului online indicată în secțiunea "Contactați-ne" a Site-ului, sau de la informațiile relevante din myAlpari-ul Cumpărătorului. În cazul în care Cumpărătorul nu a primit informații despre plata prin oricare dintre metodele de mai sus, Cumpărătorul trebuie să contacteze Vânzătorul pentru confirmarea plății în termen de 24 de ore de la data plății.
5.14. În cazul în care nu există nicio informație în aplicația meaAlpari a Cumpărătorului sau dacă Vânzătorul primește o notificare (confirmare) că Cumpărătorul nu a primit scrisoarea care a fost trimisă la adresa sa de e-mail, Vânzătorul are dreptul de a considera Bunurile neconfirmate, iar fondurile vor fi returnate Cumpărătorului prin metoda prin care a efectuat plata.
5.15. În cazul în care mărfurile nu se mai află în stoc pentru mărfurile comandate și plătite de către Cumpărător, Vânzătorul va returna suma de bani plătită Cumpărătorului în același mod și în aceeași sumă în care a fost efectuată plata pentru mărfuri.
5.16. În cazul în care Cumpărătorul aduce modificări la Comandă după efectuarea plății, dar înainte de a o preda Serviciului de livrare, Vânzătorul se angajează să ramburseze suma de bani plătită Cumpărătorului în același mod și în aceeași sumă în care a fost efectuată plata pentru Bunuri.

6. PROCEDURA DE LIVRARE ȘI ACCEPTARE


6.1. Magazinul online livrează bunurile prin intermediul unor servicii terțe. În acest sens, magazinul online rămâne responsabil pentru îndeplinirea corespunzătoare a obligațiilor care îi revin în temeiul comenzii plătite și finalizate în biroul personal al clientului.
6.2 Terții în sensul prezentei Oferte sunt companiile de comunicații care furnizează servicii de livrare a bunurilor, cu care Cumpărătorul va lua cunoștință în momentul plasării comenzii în secțiunea "Livrare" a Site-ului.
6.3. Livrarea bunurilor se va face la adresa persoanei care a plasat comanda, cu excepția cazului în care se prevede altfel în comandă.
6.4 La plasarea comenzii, Cumpărătorul are dreptul de a alege una dintre metodele de livrare a bunurilor disponibile în secțiunea Livrare a site-ului.
6.5. Cumpărătorul are dreptul de a schimba metoda de livrare a bunurilor, cu acordul vânzătorului, înainte ca bunurile să fie transferate către serviciul de livrare. În acest caz, Cumpărătorul trebuie să contacteze Vânzătorul prin telefon, indicat în secțiunea "Contactați-ne" a Site-ului.
6.6 Cumpărătorul este obligat să furnizeze Vânzătorului date reale despre Destinatarul trimiterii poștale, și anume:
- Numele și prenumele destinatarului;
- Codul poștal al destinatarului;
- Adresa exactă a destinatarului;
- Numărul de telefon mobil pentru contactul cu destinatarul.
6.7. Expedierea mărfurilor se va face în termen de maximum 3 (trei) zile lucrătoare. Vânzătorul nu este responsabil pentru termenul de livrare a bunurilor. Răspunderea pentru termenul de livrare a bunurilor revine companiei de comunicații care efectuează livrarea.
6.8 În momentul acceptării bunurilor de la serviciul de livrare, cumpărătorul trebuie să inspecteze bunurile pentru a verifica integritatea ambalajului, lovituri și alte daune. În cazul în care Cumpărătorul descoperă deteriorări ale integrității coletului, lovituri sau alte daune care pot fi determinate vizual, Cumpărătorul are dreptul de a nu accepta coletul și de a solicita angajaților Serviciului de livrare să întocmească un Certificat de retur și să trimită comanda la adresa de retur. În acest caz, Cumpărătorul este obligat să notifice magazinul online prin telefon +37 368 638 638 și/sau prin e-mail: info@sarlag.md despre defectele constatate și despre intenția de a returna bunurile. Returnarea este posibilă numai cu un certificat de returnare întocmit de către serviciul de livrare.
6.9 În momentul acceptării bunurilor, Cumpărătorul trebuie să verifice bunurile în conformitate cu următoarele criterii:
- Completitudinea comenzii în conformitate cu culoarea declarată în contul personal al cumpărătorului și cu culoarea trimisă de vânzător;
- Completitudinea comenzii în conformitate cu cantitatea declarată în aplicația meaAlpari și cantitatea trimisă de către vânzător; - Completitudinea comenzii în conformitate cu cantitatea declarată în aplicația meaAlpari și cantitatea trimisă de către vânzător;
- Prezența unui defect/defect în mărfurile primite (un defect/defect este considerat a fi cel puțin 5 noduri la 100 de metri de fir).

 

7. PROCEDURA DE RETURNARE ȘI SCHIMB DE PRODUSE


7.1 Returul și schimbul bunurilor achiziționate de către Cumpărător în magazinul online este reglementat de Legea Republicii Moldova nr. 105-XV din 13.03.2003 privind protecția drepturilor consumatorilor.
7.2. Cumpărătorul are dreptul de a refuza executarea comenzii de către vânzător în orice moment până la momentul executării comenzii de către vânzător.
7.3. Cumpărătorul are dreptul să înlocuiască sau să returneze produsul cu un produs similar în termen de 14 (paisprezece) zile calendaristice sau să restituie banii cheltuiți, dacă produsul nu este utilizat sau dacă caracteristicile sale de consum nu s-au pierdut și dacă există o dovadă că a fost achiziționat de la vânzător.
7.4 Bunurile vor fi returnate prin poștă, în ambalajul original, cu o descriere obligatorie a conținutului pachetului poștal, la adresa specificată în secțiunea Condiții de returnare a produselor sau Contactați-ne de pe acest site web.
7.5. Cumpărătorul va compensa vânzătorului toate costurile de transport necesare în cazul în care returnarea sau schimbul este din vina cumpărătorului.
7.6. În cazul în care comanda este completată incorect de către vânzător sau dacă există un defect, costul de returnare a comenzii va fi plătit de către vânzător.
7.7 Returnarea de bunuri de calitate corespunzătoare:
- Cumpărătorul are dreptul de a refuza bunurile în orice moment înainte de a le primi, iar după primirea bunurilor - în termen de 365 (trei sute șaizeci și cinci) de zile, excluzând ziua achiziției, cu excepția bunurilor specificate în clauza 7.2. din prezenta ofertă. Cumpărătorul are dreptul de a returna bunurile de calitate corespunzătoare dacă acestea își păstrează starea lor comercială, proprietățile de consum, precum și documentele care confirmă faptul și condițiile de cumpărare a bunurilor respective.
- În cazul de mai sus, Vânzătorul este obligat să ramburseze cumpărătorului o sumă de bani egală cu valoarea bunurilor returnate, excluzând costurile de livrare a bunurilor returnate de către Cumpărător, în termen de 10 (zece) zile lucrătoare de la data primirii bunurilor returnate la depozitul Vânzătorului, împreună cu cererea completată de returnare a fondurilor plătite de către cumpărător pentru bunuri.
- Cumpărătorul are dreptul de a schimba bunurile sau o parte a acestora cu altele similare, dacă la momentul solicitării acestora sunt disponibile bunuri similare în depozitul vânzătorului. În cazul în care bunurile similare nu sunt disponibile în depozitul Vânzătorului, Cumpărătorul are dreptul de a refuza să îndeplinească această Ofertă și de a solicita rambursarea sumei plătite pentru bunurile returnate în valoare de bunuri sau de partea acestora returnate. Vânzătorul este obligat să ramburseze cumpărătorului o sumă de bani egală cu costul produselor returnate, excluzând cheltuielile vânzătorului pentru livrarea produselor returnate de către cumpărător, în termen de 10 (zece) zile lucrătoare de la data primirii produselor returnate la depozitul vânzătorului, împreună cu cererea de rambursare a sumelor plătite pentru produsele returnate, completată de către cumpărător.
7.8 Returnarea bunurilor de calitate necorespunzătoare:
- Mărfurile de calitate necorespunzătoare sunt considerate mărfuri defecte, mărfuri care nu pot asigura îndeplinirea calităților lor funcționale. Bunurile primite de către cumpărător trebuie să corespundă descrierii de pe site-ul web. În cazul în care există diferențe în ceea ce privește elementele de design sau designul bunurilor primite față de bunurile descrise pe site-ul web, aceste semne nu sunt considerate semne de calitate necorespunzătoare.
- În cazul în care Cumpărătorul primește bunuri defecte, dacă acest lucru nu a fost convenit în prealabil de către Vânzător, Cumpărătorul poate aplica prevederile Legii Republicii Moldova ¹105-XV din 13.03.2003 "Cu privire la protecția drepturilor consumatorilor" și poate returna bunurile.
- Cumpărătorul va fi rambursat pentru bunurile plătite în valoare totală în termen de 10 (zece) zile lucrătoare de la data depunerii cererii respective.
7.9 Restituirea fondurilor către Cumpărător pentru Bunuri se va face în același mod ca și plata pentru Bunuri, iar Cumpărătorul va specifica metoda de restituire în Cererea de restituire a bunurilor. Cumpărătorul este singurul responsabil pentru acuratețea informațiilor furnizate cu privire la corespondența dintre metoda de rambursare și metoda de plată a bunurilor returnate.

 

8. DREPTURILE ȘI OBLIGAȚIILE PĂRȚILOR


8.1 Vânzătorul este obligat
- să se asigure că toate obligațiile față de Cumpărător în temeiul prezentului Contract sunt îndeplinite în totalitate și în întregime de la data încheierii. Vânzătorul are dreptul de a nu-și îndeplini obligațiile care îi revin în temeiul prezentului acord în caz de forță majoră, în conformitate cu secțiunea 11 din prezentul acord;
- Să colecteze și să prelucreze datele cu caracter personal ale Cumpărătorului în conformitate cu procedura stabilită de legislația în vigoare a Republicii Moldova.
8.2 Vânzătorul are dreptul de a:
- Să aducă modificări prezentului acord, prețurilor pentru bunuri stabilite pe site-ul web al vânzătorului, pentru serviciile conexe, metodele și condițiile de livrare a bunurilor, în mod unilateral, prin publicarea de informații pe site-ul web al vânzătorului. Modificările efectuate intră în vigoare din momentul publicării lor pe site și se consideră acceptate de către cumpărător din momentul publicării lor;
- să cedeze drepturile și obligațiile sale unor terți fără consimțământul Cumpărătorului;
- să ceară Cumpărătorului o plată anticipată de 100% pentru Bunurile din Comanda Cumpărătorului, deoarece acest tip de plată este principalul tip de plată în cadrul acestui Contract. Vânzătorul are dreptul de a refuza să livreze bunurile cumpărătorului în cazul în care nu primește 100% din plata anticipată a bunurilor;
- să stabilească un termen pentru rezervarea de bunuri într-un coș și să limiteze perioada de timp a acestuia la cel mult 1 (o) zi. În cazul în care cumpărătorul nu plătește bunurile în această perioadă, vânzătorul are dreptul de a retrage singur bunurile din coș. În acest caz, bunurile vor fi disponibile pentru a fi rerezervate pentru cumpărător nu mai devreme de 24 de ore;
- Pentru a trimite Cumpărătorului mesaje publicitare prin oricare dintre modalitățile: prin expediere electronică sau sms;
- să anuleze unilateral expedierea de bunuri către cumpărător în cazul nerespectării de către acesta din urmă a condițiilor de plată în avans de 100%;
- Să impună în mod unilateral restricții privind suma de bani pentru o zi de livrare;
- Să primească informații despre adresa IP a Cumpărătorului sau a Vizitatorului. În același timp, acesta se angajează că aceste informații nu vor fi folosite de el pentru a identifica Cumpărătorul sau Vizitatorul site-ului și nu vor fi transferate de el către terțe părți.
8.3 Cumpărătorul trebuie:
- Să se familiarizeze cu termenii și condițiile prezentului acord, cu bunurile, cu prețurile bunurilor înainte de a încheia prezentul acord;
- să furnizeze toate datele necesare pentru identificarea Cumpărătorului, pentru ca Vânzătorul să își îndeplinească în mod corespunzător obligațiile care îi revin în temeiul prezentului Contract;
- Să plătească bunurile în valoare de 100% în avans din valoarea comenzii;
- să nu utilizeze bunurile achiziționate în magazinul online în scopuri comerciale;
- Să respecte cu strictețe termenii și condițiile prezentului acord.
8.4 Cumpărătorul are dreptul:
- Să aibă acces liber la site-ul web al magazinului online;
- Pentru a primi informații despre bunurile și prețurile acestora afișate în magazinul online;
- Pentru a verifica, a plăti și a primi bunurile afișate pe site-ul web al magazinului;
- Pentru a vă dezabona de la e-mailurile sau notificările prin SMS trimise de magazin;
- Să modifice sau să anuleze comanda înainte de momentul în care comanda este livrată serviciului de livrare;
- să returneze sau să schimbe bunurile în conformitate cu prevederile secțiunii 7 din prezentul acord;
- Să primească o rambursare în cazurile prevăzute în prezentul acord.

 

9. ALȚI TERMENI ȘI CONDIȚII ȘI RETRAGEREA OFERTEI

9.1 Vânzătorul garantează Cumpărătorului toți termenii și condițiile prevăzute de Legea privind protecția consumatorilor în îndeplinirea obligațiilor sale în temeiul prezentului contract.
9.2. Prezentul contract este încheiat în limba romanâ.
9.3. Toate modificările și completările la prezentul acord se fac pe site-ul web al magazinului online și fac parte integrantă din acesta.
9.4. Prezentul acord rămâne în vigoare până la îndeplinirea tuturor obligațiilor atât ale vânzătorului, cât și ale cumpărătorului.
9.5. Părțile răspund pentru neexecutarea sau executarea necorespunzătoare a prezentului acord în conformitate cu legislația aplicabilă în Republica Moldova.
9.6. Eventualele litigii legate de neîndeplinirea sau îndeplinirea necorespunzătoare a condițiilor prezentului Acord, care nu au fost soluționate în cadrul negocierilor, vor fi soluționate de către Părți în instanță, în conformitate cu legislația în vigoare a Republicii Moldova.
9.7. Toate informațiile, postate pe Site, inclusiv grafica, textul și alte informații, sunt proprietatea "OLTA&Co" SRL. Utilizarea ilegală a informațiilor și imaginilor de pe site se pedepsește în conformitate cu legislația în vigoare în Republica Moldova. În cazul utilizării abuzive a conținutului site-ului, vânzătorul are dreptul de a lua măsuri legale împotriva utilizatorului care a comis acțiuni ilegale.
9.8. Această ofertă poate fi retrasă de către vânzător în orice moment. Retragerea ofertei nu constituie un motiv pentru ca vânzătorul să refuze să își îndeplinească obligațiile care îi revin în temeiul comenzilor deja plasate, plătite și al contractelor încheiate. În cazul retragerii ofertei, vânzătorul va plasa un anunț oficial în magazinul său online, indicând momentul exact, dar nu mai puțin de 12 ore înainte de retragerea ofertei.

 

10. Forța majoră

10.1. Părțile (Vânzătorul, Cumpărătorul) sunt exonerate de răspundere pentru neîndeplinirea totală sau parțială a obligațiilor care le revin în temeiul prezentului contract, în cazul în care această neîndeplinire a fost cauzată de forța majoră apărută după semnarea prezentului contract.
10.2 Prin circumstanțe de forță majoră se înțeleg evenimente sau circumstanțe extraordinare, pe care niciuna dintre părți nu le-ar fi putut prevedea sau preveni prin mijloacele de care dispune. Circumstanțele de forță majoră includ: războaie, ostilități, acțiuni ale autorităților de stat ale Republicii Moldova sau ale autorităților statelor străine, greve, inundații, incendii, cutremure și alte dezastre naturale, anunțarea unor măsuri de urgență pentru a preveni răspândirea infecțiilor, cu închiderea ulterioară a circulației internaționale și interne, precum și orice alte circumstanțe care nu pot fi controlate în mod rezonabil de către Cumpărător și Vânzător.
10.3. În cazul în care în țara vânzătorului sau în țara cumpărătorului se produc modificări ale legilor sau reglementărilor care afectează cumpărătorul sau vânzătorul în orice măsură, nu pot exista circumstanțe de forță majoră. Cu toate acestea, în cazul în care astfel de modificări afectează în mod semnificativ sau împiedică vânzătorul sau cumpărătorul să își îndeplinească oricare dintre obligațiile care le revin în temeiul prezentului acord, părțile adoptă cu promptitudine un regulament special sau o decizie privind punerea în aplicare a unor măsuri de remediere pentru a asigura îndeplinirea în continuare a prezentului acord de către părți.


11. DETALIILE VÂNZĂTORULUI

OLTA & Co LLC
Cod fiscal100360008763.
Data de înregistrare 08.12.1994
Tel: +373 68 638 638 638
E-mail:info@woolta.md
WhatsApp/Viber/Telegram: +373 68 638 638 638