Comandați un apel

Reguli de vânzare

Prin prezenta vă notificăm că:


1. Această secțiune este un rezumat al acțiunilor Cumpărătorului la achiziționarea Bunurilor. Cumpărătorul trebuie să citească "Oferta publică" aflată pe site la adresa: OFERTA PUBLICĂ înainte de a întreprinde orice acțiune legată de achiziționarea bunurilor.
2. Toate bunurile de pe site sunt pentru uz personal. Este strict interzisă utilizarea bunurilor în scopul vânzării ulterioare.
3. Magazinul online își desfășoară activitatea în conformitate cu Legea №105-XV din 13.03.2003 privind protecția drepturilor consumatorilor.
4. Cumpărătorul însuși își creează propria comandă pentru bunuri prin intermediul magazinului online. Regulile de comandă a bunurilor sunt disponibile în secțiunea "Cum se comandă".
5. Cumpărătorul poate achita bunurile prin plată fără numerar, utilizând oricare dintre metodele prevăzute în secțiunea Metode de plată.
6. Plata se efectuează în conformitate cu procedura specificată în secțiunea "Metode de plată" a site-ului web. Comisioanele bancare pentru plata mărfurilor sunt suportate de către cumpărător.
7. Termenii și condițiile de utilizare a bunurilor sunt menționați pe etichete sau în instrucțiunile de utilizare a bunurilor.
8. Cumpărătorul are dreptul de a refuza bunurile în orice moment înainte de livrare și după livrarea acestora în termen de paisprezece zile. Bunurile de calitate corespunzătoare pot fi returnate dacă își păstrează eticheta și proprietățile de consum, precum și documentul care confirmă faptul și condițiile de cumpărare a bunurilor respective în magazinul nostru online. În absența dovezii de plată, Cumpărătorul nu este împiedicat să facă referire la alte dovezi ale achiziționării de Bunuri în Magazinul nostru online.
9. În cazul în care Cumpărătorul refuză bunurile, OLTA & Co va rambursa suma de bani plătită de către Cumpărător, cu excepția cheltuielilor OLTA & Co pentru livrarea bunurilor returnate de la și/sau către Cumpărător, în termen de cel mult 10 zile de la data solicitării respective a Cumpărătorului.
10. Restituirea Bunurilor de calitate corespunzătoare se va face de către Cumpărător, pe cheltuiala sa, prin poștă la adresa: MD-2009, strada Vasile Alexandri, 47, Republica Moldova, în conformitate cu condițiile de returnare a Bunurilor din secțiunea "Condiții de returnare a bunurilor".

Livrare prin poștă sau companie de transport:


1. Bunurile comandate de cumpărător sunt livrate în pachet.
2. La primirea coletului, cumpărătorul trebuie să inspecteze cu atenție pachetul pentru a verifica dacă este intact și dacă prezintă daune externe.
3. În cazul în care integritatea coletului este ruptă, sunt găsite lovituri sau alte daune, clientul nu va accepta coletul.
4. Cereți personalului de livrare să întocmească un Certificat de retur și trimiteți coletul înapoi la adresa de retur.
5. Cumpărătorul ne poate contacta prin telefon la numărul +37 368 638 638 638 și/sau prin e-mail la info@woolta.md.
6. În cazul în care cumpărătorul descoperă un defect de fabrică după deschiderea pachetului, cumpărătorul poate returna bunurile prin poștă. Pentru a face acest lucru, va trebui să ne contactați prin telefon și/sau e-mail: info@woolta.md.


Stimați cumpărători, vă rugăm să respectați cerințele de mai sus, deoarece, în caz contrar, returul dumneavoastră nu va fi acceptat, iar coletul cu bunurile va fi returnat de către noi.